Airbnb by Carely

Bízza ránk Airbnb lakásának teljeskörű menedzsmentjét!

Szolgáltatásaink

01

Általános feladatok

●   Online profil kezelése         

●   Árazás    

●   Vendégekkel való kapcsolattartás      
●  Kulcsátadás, Kicsekkolás/ Becsekkolás

03

Takarítás és Karbantartás

Minden vendég után kitakarítjuk, rendbe szedjük a lakást, friss ágyneműt húzunk, ellenőrizzük, minden berendezési tárgy megvan-e, pótoljuk az elfogyott takarítószereket. Ha szükséges, apróbb karbantartási munkákat is vállalunk, hogy ne essen ki egy nap sem a naptárból.

05

Transzparens kommunikáció,

7/7 elérhetőség, személyes figyelem

Fontosnak tartjuk a 7/7 napos elérhetőséget, a hatékony kommunikációt és átlátható ügyvitelt. Bármikor szívesen válaszolunk a kérdéseire és alakítjuk az igényei szerint az együttműködést, hogy azzal Ön mindig maradéktalanul elégedett legyen.

02

Lakásfelkészítés

Segítünk a lakást Airbnb-kompatibilissé tenni, hogy ki tudjuk hozni belőle a maximumot. Igény szerint lakberendezői tervet készítünk, berendezzük a lakást vagy ha ezek már készen vannak, alaposan kitakarítjuk. Ezután előnyös fotókat készítünk, majd létrehozzuk a lakás online profilját, amit ezután folyamatosan kezelünk.

04

Adminisztráció

 Vezetjük Ön helyett a vendégkönyvet, beszerezzük a szükséges engedélyeket, bejelentjük a vendégéjszakákat és elkészítjük a számlákat, kérés esetén a teljes adózást és adminisztrációt vállaljuk.
 

06

Bevétel alapú díjszámítás

Teljesen transzparens, bevétel alapú díjfizetést kínálunk.
 

Áraink

Magán és vállalati ügyfeleink különböző csomagajánlatainkból választhatnak, amelyeket szükség esetén szívesen igazítunk egyéni igényeikhez.

 

Az árazás a havi bevétel alapján %-os formában történik.

Silver csomag: 20%

●   24/7 online és telefonos ügyfélszolgálat

●   Check-in, check-out koordináció

●   Takarítás és a lakás karbantartása

●   Tisztítószerek beszerzése, pótlása

●   Tiszta ágyneműk és törölközők biztosítása

●   Hűtőszekrény feltöltése (opcionális)

Gold csomag: 30%

●   24/7 online és telefonos ügyfélszolgálat

●   Szállással kapcsolatos információk összeállítása

●   Vendégek személyazonosságának ellenőrzése

●   Profiloldali fényképek készítése, optimalizálása

●   Foglalások és naptár kezelése, ároptimalizálás

●   Vélemények kezelése

●   Kapcsolattartás az Airbnbvel

●   Check-in, check-out koordináció

●   Takarítás és a lakás felkészítése

●   Tisztítószerek beszerzése, pótlása

●   Tiszta ágyneműk és törölközők biztosítása

●   Hűtőszekrény feltöltése (opcionális)

●   Lakberendezési tanácsadás